Művészet

Művészet...vagy amit akartok

2012. február 2., csütörtök

idegesítő idegen

Kb. két héttel ezelőtt történt velem, hogy reggel igénybe vettem a remek bkv szolgáltatását mint általában, és megpróbáltam zavartalanul eljutni A-ból B-be. Na hát a zavartalanság fogalma már a borároson megbukott. Miközben nyilván ordít a fülembe a zene, hogy minél kevésbé halljam a körülöttem lévők szuszmogását, ahogy keltem át a síneken, konstatáltam hogy a periférikus látószögembe behajol valaki és nagyon masszívan magyaráz. Először azt hittem hogy ismerem, aztán ránéztem és rájöttem hogy nem. Mondom jó, egye fene, kikapom a fülest és ne kímélj. Hát kedves barátunk, jól szituált egyetemista jelleg, elkezdni nekem kedvesen ecsetelni hogy szerinte nem kéne fekete tussal kihúznom a szemem mert hogy amúgy is elég szép, és ezzel csak elkúrom. Hát mondom fater szíved joga hogy mit gondolsz, de nyilván azért nézek ki így mert ez tetszik. Erre ő közölte hogy ez csak egy tanács, majd felajánlotta hogy én is adhatok neki tanácsot. Ohh mondom köszi, igazán gáláns vagy, de miért is adnék neked bármilyen tanácsot amikor nem is ismerlek?! Hát lényeg a lényeg mondtam hogy szerintem függesszük fel a társalgást, köszi, és ezen a ponton visszahelyeztem a zenét a fülembe.


Erre két nappal ezelőtt ismét eme remek bkv keretein belül megint sikerült összefutni ezzel a kedvesen mosolygó ám annál idegesítőbb lénnyel. Megint csak nemes egyszerűséggel belelógott az aurámba és hevesen járt a szája, mire ismét kikaptam a fülest, hogy várjam a kéretlenül kapott tanácsokat. Ő rendkívül bájosan közölte hogy "látom megfogadtad a tanácsomat, mert most nem vagy kisminkelve" (éppen halványan volt kisminkelve a szemem és gondolom némi nemű szürke hályog lehetett a szemén és ezt nem vette észre) és mellé mereven villogtatja a fogsorát mosolygás címszóval. Hát mondom haver, éppen ilyen kedvem volt, amúgy a páromnak is meg nekem is úgy tetszik ha vastag fekete máz van rajta. Erre ő baromi szellemesen " akkor most a párodnak nem tetszik??!! " ezen a ponton kezdett elrobbanni az agyam... mondom DEEE!!! NEKI MINDENHOGY TETSZIK, SZIA!!!!!

Azóta mindennap kikenem ha nem is feketével, de legalább egy sötét kékkel és alig várom hogy még egyszer beszóljon, olyan bemutatót kap a színészi képességeimből, hogy azt még a jó Törőcsik Mari is megirigyelné. Remélem egy életre elveszem a kedvét attól hogy hozzám szóljon korán reggel...illetve a nap további részeiben is.... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése